четверг, 31 октября 2013 г.

нарізки із різного...

-А мрія у Вас є?
- Мрія… була. Але я її вбив своєю слабкодухістю. Звучить дивно? Таке можливо в ту хвилину, коли сумнів таки бере гору, коли ідеш вже усталеним маршрутом і приймаєш гарантійну логіку.  Коли здаєшся.  Я здався – і цим вбив будь-які мрії.

*** 
Щоб знайти, потрібно організовувати себе постійно і цілеспрямовано. Процес вимагає тотальної зібраності та роботи у кожному поточному моменті. Що маю на увазі під словом «робота»? Це не обов’язково якась фізична праця чи щось подібне. Робота у сенсі аналізу думок, робота як розуміння своїх сильних та слабких сторін і відповідна дія для покращення. Це теж праця. Найчастіше вона стає великим викликом, бо чомусь наївно думаємо, що маємо багато часу. Проте це самообман. Ніхто цього не знає. А розпорошуємося так, ніби маємо десь писану гарантію на вічність. Наївні… Але так часто прекрасні у цій наївності.

***
Ні, не зламаюсь, не відступлюсь, не побоюсь вперед іти
Можливо гірко помилюсь, та лиш туди, я прагну лиш туди
Що там далекий горизонт показує лиш віддаля?
Я йду, я буду, я знайду... Без вороття, без вороття.

*** 
Коли я говорю «покладатися на себе», то маю на увазі, що ти не очікуєш похвали, підбадьорювання, дії від когось. Ти думаєш в напрямку «що можу зробити я – тут і зараз. Своїми силами». Думає, дієш, шукаєш. Вчишся зрештою. 

*** 
Коли тобі немає чого приховувати від себе, ти швидше приймаєш рішення. Продуктивність думки, а відповідно і дії зростає у кілька разів. Іде розвиток, який ти сам і спричиняєш. Треба себе виховувати цьому дусі, бо за період життя нам насаджують багато шаблонів, стандартів – часто абсурдних. Знову ж таки – знадобляться сили, щоб проаналізувати ці стандарти, виробити свої оцінки та усвідомити правдивість, усвідомити, чи підходять вони тобі. Як із ними працювати? Наші ментальні моделі потребують усвідомлення і роботи. Тоді, долаючи їх, розмова, діалог із собою стають більш усвідомленими, ціліснішими і якіснішими. Оце вже дорога до відкритості із собою, до відвертості.   

***
Я тут залишу щось цінніше за біль, за віру, за життя...




Комментариев нет:

Отправить комментарий