суббота, 8 марта 2014 г.

Білий вірш... Про нас

І весь світ буде дивитися мені у вічі,
А я усміхатимуся, знаючи – це єдина можлива реакція.
Весь світ буде мене питати – я ж матиму відповідь лише для себе.
Він чекатиме від мене рішення – а хто я, щоб давати якісь рішення?

Не дивіться, не чекайте. У вас усі ваші рішення.
Я ж можу лише поділитися – щиро, може наївно
Тим сокровенним, що жевріє, мріє, робить і чекає,
Не чекаючи.

Знаєте, я навчилася не чекати. Це так абсурдно занурювати себе у такий стан – очікування.
Натомість повністю приймаю стан віри та надії.
Я смішна? Що ж  - можливо.
Але скажіть тоді, що таке раціональність чи серйозність?
Я не знаю. Не беруся визначати.
Я просто живу у такому вимірі.

Я можу любити чи ненавидіти, ображатися чи протестувати.
І це буде смішно насправді. Навіть не так – це буде така слабкість…
Відверто – буваю слабка, настільки, що сама собі дивуюся…
Може це мій звязок із системою? Нехай. Допустима норма мене мізерної.

Не питатиму, чи Ви таке мені пробачите – бо ми вже давно надто далекі,
При цьому надто повязані.
Ви в мені. Мабуть саме тому так активно апелюєте до рішення?
Що ж – простіть мою неконкретику, вона насправді конкретна як ніколи.

Суть у тому, що світ завжди дивитиметься на мене – очікуючи.
Навіть якщо я маленька, неважлива, непомітна…
Просто то я так думаю. А намір насправді важливий.
Прагнення важливі – вони переростають у дію.
Вони в мені, виховують мене. Вони – це я.

Більше того – світ дивиться і на Вас. І йому потрібно протиставити велику силу духу, волі, себе…

Тому – я все приймаю. Навіть більше – розумію.
Мабуть рано чи пізно це розуміють всі?
А сьогодні я буду дивитися у вічі світу, широко відкривши очі,
Глибоко вдихаючи повітря і… усміхаючись…
Бо ніколи не знаю, яка усмішка буде останньою.
Але вона варто того, щоб БУТИ.

І Ви будьте. Конкретно неконкретними. Шаленими і прагнучими.
Важливо, щоб справжніми…
І ті, хто мають зрозуміти, зрозуміють…
А головне – зрозумієте, знайдете ВИ.
Можливо у цьому і є весь світовий порятунок.





Комментариев нет:

Отправить комментарий